PLA DE DINAMITZACIÓ I COMPETITIVITAT TURÍSTICA DE RIUDOMS
Categoria
TURISME
Tags
ESTRATÈGIA, RIUDOMS, TURISME
Sobre aquest projecte
Treball plantejat en base aquests objectius:
Conèixer en profunditat i analitzar el sistema de valor de la destinació.
Donar suport al municipi en la definició de la visió i de la seva estratègia de desenvolupament turístic.
Oferir pautes al municipi en l’estructuració de la seva oferta turística, a través de la generació de nous arguments de venda i promoció.
Conceptualització, estructuració i disseny de paquets turístics segmentats, per a diferents perfils de viatger (configurant un portafolis).
Definir una política turística de promoció i comercialització del municipi, orientada totalment al mercat de promoció de productes i experiències turístiques de descoberta de la destinació.
Fomentar el treball en xarxa público-privat, i la participació i vinculació dels diferents agents turístics de la destinació en l’estructuració de la seva oferta.
Augmentar el nombre de visitants al municipi i, per tant, l’activitat econòmica en el sector turístic i del municipi en conjunt.
Donar contingut, valor i notorietat a la marca turística de la destinació.