Estratègic | PLA DE DINAMITZACIÓ I COMPETITIVITAT TURÍSTICA DE RIUDOMS
15903
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-15903,do-etfw,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

PLA DE DINAMITZACIÓ I COMPETITIVITAT TURÍSTICA DE RIUDOMS

Categoria
TURISME
Tags
ESTRATÈGIA, RIUDOMS, TURISME
Sobre aquest projecte

Treball plantejat en base aquests objectius:

  • Conèixer en profunditat i analitzar el sistema de valor de la destinació.
  • Donar suport al municipi en la definició de la visió i de la seva estratègia de desenvolupament turístic.
  • Oferir pautes al municipi en l’estructuració de la seva oferta turística, a través de la generació de nous arguments de venda i promoció.
  • Conceptualització, estructuració i disseny de paquets turístics segmentats, per a diferents perfils de viatger (configurant un portafolis).
  • Definir una política turística de promoció i comercialització del municipi, orientada totalment al mercat de promoció de productes i experiències turístiques de descoberta de la destinació.
  • Fomentar el treball en xarxa público-privat, i la participació i vinculació dels diferents agents turístics de la destinació en l’estructuració de la seva oferta.
  • Augmentar el nombre de visitants al municipi i, per tant, l’activitat econòmica en el sector turístic i del municipi en conjunt.
  • Donar contingut, valor i notorietat a la marca turística de la destinació.