Estratègic | Identificació i creació de productes i d’experiències turístiques de la MIDIT
15725
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-15725,do-etfw,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

Identificació i creació de productes i d’experiències turístiques de la MIDIT

Data
Categoria
TURISME
Sobre aquest projecte

Acompanyament als empresaris turístics de la MIDIT per a la definició d’una sèrie d’actuacions i estratègies per tal de crear, promocionar i comercialitzar productes i experiències turístiques competitives, orientades al mercat, estructurades per motivacions i perfils de viatgers que permetin la internacionalització de l’oferta i millorar la competitivitat de la destinació.

(en suport i col·laboració amb l’empresa Tourislab, SL)