El comerç urbà i els mercats representen un dels més importants elements de cohesió social i econòmica dels municipis. Tot i amb això, aquest sector ha d’afrontar actualment nombrosos reptes a nivell de gestió, competitivitat, dinamització, tecnologia… i, en aquest sentit, és imprescindible dotar d’eines i mecanismes eficaços d’actuació a tot aquest teixit econòmic.
Projectes de dinamització comercial
Projectes per a la dinamització del comerç urbà (teixit comercial, mercats, fires,…) amb propostes concretes que aposten per la proximitat i el territori, la cooperació i la comunicació. Per tal de posar en valor l’oferta comercial, incentivar les compres i dissenyar accions de captació i fidelització de clients, combinant tant accions de màrqueting tradicional com accions de màrqueting online.
Disseny i implementació de campanyes de dinamització comercial
Una campanya de dinamització va associada a un objectiu comercial: incentivar les vendes en el propi comerç, fidelitzar clients, donar a conèixer l’oferta comercial als visitants de la població,…
Organització de jornades, sortides de benchmark
Projectes de senyalització comercial
Projectes per senyalitzar l’oferta comercial d’un municipi.
Conceptualització i disseny d’esdeveniments
Nous esdeveniments o redisseny i reformulació dels existents.