La importància d’oferir eines per identificar el potencial de cada territori, i per ajudar a canalitzar adequadament les seves capacitats i creixement. Sempre amb visió estratègica, amb innovació, creativitat i implicació. Afrontem i resolem situacions desavantatjoses i generem nous avantatges competitius, ja sigui a un nivell més econòmic (foment i suport als sectors productius, promoció del comerç, turisme…) o de caire més social i d’augment de l’ocupació i de la qualitat de vida de les persones,
Donem suport integral als nostres clients en la definició i implementació d’una estratègia, que els permeti (ja siguin territoris, municipis, destins turístics o altres agents o entitats) assolir nous reptes. Nous plantejaments, noves visions i solucions integrats en un procés que deriva en un pla que integra i concreta objectius, eixos d’actuació i actuacions.
El nostre objectiu és oferir eines i solucions de caire estratègic a les destinacions turístiques, així com oferir suports al desenvolupament de polítiques i actuacions de planificació, gestió i promoció turística que els hi permetin ser més competitives i innovadores.
Pensem que conèixer i estimar el patrimoni és essencial per tot territori. La seva posada en valor és clau per dissenyar una oferta turística diferenciada basada en els recursos naturals i culturals, propis i genuïns, que aporten singularitat i identitat. D’aquesta forma, el turisme esdevé una estratègia de diversificació econòmica local, afavoreix la creació de llocs de treball i millora la qualitat de vida dels seus habitants.
La importància de tenir un pla de dinamització turística
És evident que l’activitat turística és transversal, en la qual hi interactuen multiplicitat d’agents, i que per tant es desenvolupa en un entorn de complexitat creixent. En aquest entorn competitiu i complex, doncs, esdevé imprescindible articular eines que permetin als destins turístics tenir planificada la seva estratègia i acció. Així, oferim eines i solucions als destins per ser proactius en aquest procés continu d’adaptació i de millora de la competitivitat i de la sostenibilitat dels territoris per rebre uns visitants cada cop més exigents i interconnectats.
Suport integral en la conceptualització, creació i comercialització de productes turístics, que acaben configurant el portafolis de productes d’una destinació, creats amb clara orientació al mercat (segmentats i especialitzats, segons perfils, motivacions i necessitats de la demanda).
Una tasca clau, complexa i que requereix d’innovació, creativitat, i també constància, per tal de posicionar adequadament territoris i destinacions, i alhora per donar suport a la comercialització del conjunt de la seva oferta turística.
El comerç urbà i els mercats són un dels principals factors de cohesió social i econòmica per als municipis. Entesos com a elements amb un fort arrelament i una gran tradició en els municipis, avui en dia, i sembla que cada vegada més, han d’afrontar noves formes comercials més massificades i també reptes comercials, de gestió i tecnològics que fan el dia a dia de la gerència dels negocis més complex.
Avui en dia les dinàmiques comercials ja no s’orienten a la venda de productes estrictament; cal fer un pas endavant i assumir que la venda de productes es dirigeix a cobrir les necessitats personals que té cada persona, de cada barri, ciutat o poble.
Les iniciatives de desenvolupament, dinamització i impuls persegueixen objectius com ara:
Projectes per a la dinamització del comerç urbà (teixit comercial, mercats, fires,…) amb propostes concretes que aposten per la proximitat i el territori, la cooperació i la comunicació. Per tal de posar en valor l’oferta comercial, incentivar les compres i dissenyar accions de captació i fidelització de clients, combinant tant accions de màrqueting tradicional com accions de màrqueting online.
Una campanya de dinamització va associada a un objectiu comercial: incentivar les vendes en el propi comerç, fidelitzar clients, donar a conèixer l’oferta comercial als visitants de la població,…
Obrir una finestra on exposar, donar a conèixer els teus productes i/o serveis i compartir experiències amb altres professionals.
Com senyalitzar l’oferta comercial, elements, llocs, trànsit i proposta, forma part de l’anàlisi de proposta de senyalització i gestió els elements així com el contingut a comunicar.
Nous esdeveniments o redisseny i reformulació de propostes.
Un fira és un lloc d’encontre o mostrar i/o vendre els teus productes i serveis. Definir l’objectiu, analitzar i proposar les diferents opcions, organització i gestió forma part de la feina en què et podem ajudar.