Estratègic | Pla de dinamització i competitivitat turística d’Ulldemolins (Priorat)
15995
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-15995,do-etfw,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

Pla de dinamització i competitivitat turística d’Ulldemolins (Priorat)

Categoria
DINAMITZACIÓ ECONÒMICA, TURISME
Sobre aquest projecte

Elaboració del pla estratègic de turisme del municipi, que planteja la visió de situar Ulldemolins com a destinació de referència per l’aproximació emocional, intensa, pausada i sensorial a la natura, amb una oferta atractiva de productes turístics d’ecoturisme, patrimoni històrico-cultural i gastronomia, dirigida especialment al segment familiar, que permetin el seu posicionament com a destí ideal per desconnectar i/o reconnectar amb la natura i amb un/a mateix/a.
I ho fa en una estratègia basada en 5 conceptes:

ULLDEMOLINS, PARADÍS NATURAL PER ECO-DESCOBRIR
LES ERMITES D’ULLDEMOLINS: UN PATRIMONI SINGULAR I IDENTITARI
ULLDEMOLINS, EL MONTSANT MÉS FAMILIAR ULLDEMOLINS, DESTÍ SENSORIAL I EMOCIONAL VINCULAT AL SILENCI
ULLDEMOLINS, GASTRONOMIA ICÒNICA I PRODUCTE LOCAL

“Ulldemolins, sent el silenci”