Estratègic | Conceptualització, organització i comunicació de la Gastrofira Riudoms, espai gastronòmic
15927
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-15927,do-etfw,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

Conceptualització, organització i comunicació de la Gastrofira Riudoms, espai gastronòmic

Categoria
ALTRES, GESTIÓ DE PROJECTES
Sobre aquest projecte

Conceptualització, organització i comunicació de la Gastrofira Riudoms, espai gastronòmic de la Fira de l’Avellana de Riudoms, espai de productes i productors locals i de proximitat, amb showcookings en directe, presentacions de productes, maridatges i taules rodones, vermuts musicals, dj’s, entre d’altres activitats.

Projecte realitzat conjuntament amb @masdesantacreu